Saturday 27 July 2013

Alfalfa & Lecithin: Kombinasi slimming minima dengan hasil yang tetap hebat!


Salam semua readers, bila bercakap tentang slimming set atau supplement untuk turunkan berat badan, pasti ramai yang akan memberi komen seperti mahal, tak cukup budget dan yang sewaktu dengannya. 

Disebabkan masalah kekangan kewangan, end up niat murni nak turun sekilo dua terus terkubur kerana duit yang ada di dalam tangan perlu disimpan untuk perkara-perkara lain yang lebih penting dan utama.

Akan tetapi, tahukah anda bahawa dengan Shaklee, masalah ini dapat anda atasi? Yaaa tak perlu gosok mata anda beberapa kali kerana apa yang ingin saya katakan selepas ini semuanya benar belaka kerana sesungguhnya tiada yang mustahil dengan Shaklee.

Antara 2 produk asas utama yang boleh diamalkan untuk menurunkan berat badan secara sihat ialah lecithin dan alfalfa. Nak tahu bagaimana kedua-dua supplement ini dapat membantu dalam penurunan berat badan? 


Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier (pemecah lemak) yang baik. Justeru pengambilan lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan mampu membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan kesan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.

Alfalfa pula bertindak sebagai agen detox yang akan mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Selain itu, alfalfa juga membantu pelawasan yang turut mempunyai peranan penting dalam misi menurunkan berat badan.

Yang specialnya tentang kedua-dua produk ini adalah ianya boleh diamalkan oleh semua lapisan individu tidak kira lelaki atau perempuan mahupun ibu-ibu menyusu. Malah jika anda seorang ibu menyusu, alfalfa dapat membantu menggalakkan penghasilan susu. 

Jadi kiranya pengambilan 2 produk asas ini dapat memberi manfaat berganda kepada anda. Alfalfa juga mengandungi 1001 khasiat lain yang mana antaranya termasuk mengatasi masalah keputihan yang sering dialami wanita-wanita baligh serta membantu meredakan simptom-simptom resdung, asthma dan alahan (alahan).

Dengan pelaburan tidak sampai RM100, kombinasi hebat lecithin dan alfalfa sangat mesra poket dan value for money! Dan jika anda mempunyai budget tambahan yang boleh diperuntukkan bagi pembelian supplement tambahan, saya syorkan anda add on juga herblax dan/atau ESP bagi kesan yang lebih best ...

Nak cuba kombinasi slim & trim lecithin dan alfalfa ini? Anda kini tak perlu tunggu sehingga gaji masuk kerana yang pastinya set ini tidak akan meninggalkan kesan kepada dompet dan poket anda! Oleh itu, tunggu apa lagi? Jomlah order sekarang. 

Tak pasti macam mana nak membuat pesanan? Mudah saja ... anda hanya perlu add Facebook saya Rabihah Muhamad  untuk membolehlah kita berchatting secara langsung atau SMS saya di talian 012-9495513. Di kesempatan ini juga, saya ingin menjemput anda untuk KLIK LIKE fanpage saya Kami Kamu & Vitamin untuk menerima update dan promo terkini yang best-best belaka. Jadi jangan lepaskan peluang ini! Bertindaklah sekarang :)

Disclaimer
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases   
* Testimoni ini adalah daripada pengalaman pengguna sendiri dan hasil setiap pengguna mungkin berbeza.

No comments:

Post a Comment