Wednesday 27 August 2014

PERUT KEMPIS DENGAN HERBLAX SHAKLEE


Assalamualaikum & salama tahajjud.Alhamdulillah syukur padaMU ya Rabb yang mengejutkan Biha untuk bangun beribadah dan bertafakkur di waktu semua orang sedang nenyak tidur.Statement sebegini bukanlah untuk meriakkan diri tapi sebagai pengajaran untuk kita semua sebagai hamba.Walau sesibuk manapun seseorang itu,jangan sesekali melupai Si Pencipta kita.Allahurabbi..

Malam ni adalah malam pertama dikejutkan Allah untuk bangun bertafakkur kepadaNya di dalam suasana yang penuh kedamaian dengan hujan renyai-renyai di luar sana.Semoga segala amal ibadahku diterima olehNya.Aminnn

Pagi ni Biha nak share ngan kamu semua tentang kehebatan HERBLAX. Korang tau kan,herblax ni salah satu dari produk shaklee untuk Detox.Pada yang masih blur-blur.. Ini ler penjelasan Biha pasal detox.Sapa yang nak tambah.Boleheh masuk bahagian komen..
Sama-sama kita kongsi ilmu..



Detox ni sepaham Biha adalah untuk menyingkirkan toksik yg terkumpul dalam badan..

Penting ke ?
Yelah penting.. sebab toksik-toksik yang terkumpul ni kalau dibiarkan metabolisme badan menjadi kurang.Tubuh susah nak serap nutrien makanan..
Jadi ia akan menjadikan isyarat untuk dapatkan LEBIH MAKANAN dihantar ke otak..
Tubuh akan menjadi lemah..Menyimpan air..Dan menyumbang kepada penambahan berat badan.Untuk detox kita kena tinggalkan makanan yang mengandungi agen toksik
Spt gula, garam, perisa, makanan berminyak, makanan berat (nasi, mee etc)

hehehe...see,semuanya makanan-makanan yang Biha suka. Itu yang menampakkan diri Biha seakan-akan dipam tau.hehehe..Tapi takda lah sebesar mana pun Biha,cumanya bahagian perut mendominasi keseluruhan badanku.hehehe..bila jumpa member-member mesti ada je yang akan tanya, "eh,ko mengandung ke?" itulah soalan famous tau.Kalau yang bertanya camtu,jawapan Biha as usual yes,memang mengandung!!!!mengandung lemak-lemak makanan yang tak "jurus" kata dalam loghat Kelantan.hihihi..

Dah penat dengan soalan kawan-kawan begitu,tau biha buat apa?Biha consume herblax,dalam seminggu 4 kali je.Kalau ambil tiap-tiap hari mahunya berkempen dalam toilet la aku.hehehehe..Alhamdulillah korang,sangat-sangat menampakkan kesan.Pekena herblax 4x seminggu ni,perutku rasa macam sedikit kempis.So,sekarang biha still consume herblax dan Insyaallah akan teruskan.Bukan sahaja untuk nampak perutku kempis malah untuk kesihatan juga tau. Baik korang cua,kalau tak cuba tak tau..Bila dah cuba pastinya korang akan jatuh cinta.

CLICK HERE TO BUY




JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE 

SMALL STEPS RIGHT DIRECTION 

Hubungi saya sekarang, 
Your Trusted,Your Shaklee Independent Distributor 
PM/SMS/WhatsApp/Telegram: 012-9495513/017-9758086 

--------------------------------------------------------------------------------

No Tel(sms/whatsapp): 012-9495513/017-9758086
Email: kamikamuvitamin@gmail.com 
COD area:Kota Bharu, Pasir Mas & Rantau Panjang 
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah memalui poslaju/skynet.

Nak jadi ahli SHAKLEE? Klik sini ya

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment