Tuesday 18 August 2015

Sarang Lebah menjadi Rumah Idaman

Assalamualaikum pembuka bicara,selamat sejahtera kepada semua family tersayang dan sahabat handai yang sudi melawat blog saya ini.

Rasanya sangat lama tidak menulis kat blog ini.Ini baru bertugas sebagai Suri rumah yang menjana income dari rumah.Bekerja sendiri, tiada paksaan ,tidak perlu meminta cuti jika terasa nak bercuti.Alhamdulillah saya cintakan tugas saya sekarang kerana apa?
             √ saya boleh bersama anak-anak 24/7
             √ uruskan mereka ke skolah
             √ siapkan makan minum untuk hubby & ana-                 anak
             √ saya tetapkan berapa income yang saya                       mahu.
             √ Boleh bersosial & mengeratkan talian                           persaudaraan dengan pelanggan-              pelanggan. Disamping membantu mereka penyelesaian masalah kesihatan yang dihadapi.

Teringat kata pepatah, THE MORE YOU GIVE, THE MORE YOU GET!!! Yes,memang bertepatan keyword itu kerana tidak akan datang kejayaan tanpa sebarang pengorbanan..Alhamdulillah almost 2 & half year bersama shaklee, dengan kata lain menjana income dari rumah, tidak pernah mengecewakan saya.

Walaupun sy merupakan seorang pelajar, ibu kepada 2 orang hero kecil , isteri kepada seorang suami & anak kepada makayah, tanggung jawab itu tidak pernah dilupakan.Kejayaan & kekuatan saya adalah daripada mereka semua.

Doakan saya berjaya di Dunia & Akhirat.Amin...
Insyaallah saya akan mengaktifkan & merajinkan kembali untuk mencoret di blog kesayangan saya ini.

Regards:
Biha(18082015)
-012.949.5513-
My dear heros *Rayyan*Rasyad*

No comments:

Post a Comment