Sunday 19 February 2017

SHAKLEE : A Landmark Study Roadshow

Selamat pagi ... apa yang korang lakukan bila bangun seawal pagi? hehehe.. okeyy sendiri jawab ya..akak just nak share , harini 19/2/2017 (Ahad), jam 10.30am-12.00pm berlangsungnya majlis ilmu yang menerangkan tentang kehebatan produk Shaklee .

Nah, tengok poster bawah ni :

DO YOU KNOW ABOUT THE LANDMARK SHAKLEE DIETARY SUPPLEMENT STUDY?

Kalau tak tau, meh akak share serba-sedikit tentang landmark study tu  

Apa benda LANDMARK STUDY tu? ðŸ¤”
"Saya terkejut jugak bila tau Shaklee satu2nya company yang membenarkan Landmark study ni dibuat keatas produknya"

Kali ni saya nak share kenapa saya setia dengan shaklee. Sebab shaklee ada LANDMARK STUDY. Landmark ni sesuatu benda atau tempat yang kita guna sebagai rujukan.


Contohnya landmark Mekah, Kaabah. Malaysia (atau Kuala Lumpur) ialah KLCC.
Kalau Burj Khaleefa, landmark bagi Dubai.
Di Paris pula landmarknya Eiffel Tower.


Landmark study Shaklee pula ialah rujukan kpd perbandingan kalau org tanya pasal suplemen.

SIAPA YANG BUAT LANDMARK STUDY?
Landmark study ni dibuat oleh pihak yang tiada kaitan langsung dengan shaklee tau. Bukan orang dalam ye. kajian yang dilakukan adalah ke atas individu yang telah mengamalkan pengambilan Shaklee lebih 20tahun. Ya..20 dan bukannya setahun dua.

Selalunya produk lain, buat kajian dlm jangka masa pendek contoh 5 tahun. Tapi kebanyakan penyakit kronik tak dapat dikenalpasti dalam tempoh tu selepas mereka ambik sesuatu supplemen.

Kenapa?

Biasanya penyakit menunjukkan simptom setelah 10-30 tahun untuk muncul. Betul tak? Cuba lihat sekeliling kita hari ini. Ada tak yg kena Diabetes lepas sarapan teh tarik pagi ni? Ada tak yang tiba2 Kolesterol dia tinggi lepas makan daging rendang semalam? Ada tak?

Disinilah pentingnya Landmark study. Dijalankan untuk jangkamasa panjang. Dan dari situ juga kita tahu samada ianya berkualiti atau tidak. Berkesannya sesuatu produk kepada pengguna sangat penting bagi Shaklee. Shaklee berani mempertaruhkan produknya untuk dibuat kajian dan tak ramai company lain yg berani ambil risiko utk buat Landmark Study.

Sebab tu saya percaya dengan produk shaklee dan akan setia sampai bila bila. Saya tak berani nak cuba supplemen yang berlambak dekat pasaran baru setahun dua. Saya pilih shaklee kerana shaklee memang terbaik...

Credit to : getmedean

SID Pro anda : 
Shaklee ID [No: 906559] 
Contact No: 012-9495513 
Email: kamikamuvitamin@gmail.com

No comments:

Post a Comment