Sunday 30 March 2014

INDAHNYA BERSHAKLEE ~catatan seorang WAHM~

Assalamualaikum pembuka bicara,semoga kita semua di bawah lindungan yang Maha ESA..Alhamdulillah hampir sebulan tidak mencoret mewarna di blog kesayangan ni.. He he..akhirnya arini diizinkan Allah untuk mengupdate blog ini..

Arini dah buka sekolah bagi negeri-negeri Pantai Timur ie:Kelantan,Kedah,Terengganu Dan Johor (selatan) yg juga weekendnya juga ditukar sama seperti negeri Kelantan Kedah Dan terengganu..Alkisah sewaktu cuti sekolah yg bermula 22/3/2014-29/3/2014 ,kami satu famili Turin KL disebabkan ada urusan 'seri paduka baginda' disamping tu dah alang-alang ke sana,p jenjalan bawa anak-anak yg kecil ni..Haaa,jangan tak tau,walaupun bercuti bisnes tetap jalan..pegi COD vitamin shaklee dan kelambu khemah 'kami pembekal & pemborong kelambu khemah' jugak ye.. kt area putrajaya,serdang,Puchong ...hihihi..

Hari ketiga kt sana,my abang ipar belanja makan kt restoran ape tah namanya,dah lupa...high.mmg best,anak-anakku happy semacam jeje...bukannya diorang mkn pon..he he..sebetulnya malam tu kami bercadang nk p makan kt restoran Saba' kt Cyberjaya tu..sampai sana ramai sangat manusia 'berthobur' tunggu tempat makan,kami susah dengan anak-anak kecil dan berpaling tadah cari makan kt Dengkil. Mmg tak sah kalau ke kl x pergi pekena masakan Arab..favourite my hubby tu..

Lepas makan kt dengkil,kakak saya ajak p putrajaya,huh...apa lagi,terus kami melepak kt sana lak..sapa yang paling hepi p sana?semestinya my son..macam dunia malam tu dia yg punya..huhu..naik motor mainan tu cam dah expert..hihi...kawasan jajahan dia sangat luas,sampaikan 'mat-mat' saleh  kt tepi tu bercakap2 ngan rayyan,tp ofkos la anakku x paham...hahaha...

Sangat sangat happy bila tengok anak-anak hepi...huhu...Alhamdulillah anak-anak anugerah terindah buat kami.Pengikat & pengerat kasih sayang antara kami..saya amat bersyukur dapat besarkan anak-anak depan mata.Tumpuan hanya untuk mereka berdua.Sebelum ni,bangun pagi anak tido dah kuar p keje,balik umah petang sat je dapat main ngan diorang..tp sekarang Alhamdulillah sepenuh masa saya bersama anak-anak dan hubby tersayang. Walaupun sy 'housewife' sepenuh masa tp saya 'bergaji' seperti orang2 yang bekerja jugak..Alhamdulillah income bersama Shaklee Kali ni..

Saya buat biz ni sebab saya nk jadi bos...he he he...sebab semua saya yang tentukan dan yg paling printing masa bersama keluarga..kt sini,sapa2 yang terasa nk merasa income 3,4,5 angka bulanan.jom join saya..Alhamdulillah sekarang saya sangat hepi sebabnya hanya rm75 je saya bermula...tp skarang beranak-pinak saya pon tak sangka tp semuanya bukan mudah ye...kecekalan dan semangat untuk berjaya membuatkan saya sebegini sekarang..

Saya buat biz ni secara online je..saya follow apa yang sifu saya ajar,support group saya sangat-sangat saya sayang..he he...sebelum ni says diguide oleh diorang dan sekarang saya men guide ank-anak buah saya..Tanya mereka jika tidak percaya.Ada antara mereka yg juga dah mendapat 4 angka...he he...
------------------------
Sekadar coretan di waktu anak-anak tido.he he he..nnti saya kongsikan lagi di episod akan datang.he he..

No comments:

Post a Comment