Tuesday 17 March 2015

Tempat wajib dituju bagi setiap orang WAHM

WAHM? Work at Home Mom....yeayyy....saya rasa setiap wanita yang bekerjaya mesti teringan nak jadi wahm kan? Tapi tak semua orang terpilih untuk menjadi seorang wahm..

Setiap hari saya akan me sini untuk pos kan order-order dari customers..

Inilah antara kegiatan wahm tiap2 hari kat rumah selain dari melayan kerenah anak-anak dan Mr.Hubby yang tersayang kan? Bangun pagi bersama anak-anak..indahnya dapat besarkan anak depan mata sendiri..

Time management bagi seorang wahm yang juga seorang student macam saya ni sangatlah padat. Tapi Alhamdulillah Allah dah tetapkan dan kurniakan hubby yang cukup memahami..So,hargailah suami anda...dan keluarga anda.Keluarga sangat2 memainkan peranan dalam menentukan kejayaan seseorang..

Berbalik pada cerita wahm td...Jangan pandang rendah pada suri rumah ye. Suri rumah pun mampu menggemgam 3,4,5 angka sebulan..tapi semuanya terpulang kepada diri sendiri..Saya memang berimpian untuk mendapat income 5 angka hanya dari rumah..Insyaallah semoga saya berjaya seperti mereka-mereka yang cekal itu.Aminnnn....Doakan saya sentiasa dimurahkan rezeki..

Bila kita tolong orang,Insyaallah Allah akan tolong kita kembali..

Bagi yang berminat nak tahu lebih lanjut ,bagaimana nak jana income 3,4&5 angka hanya dari rumah...boleh whatsapp Biha (012-9495513). Kita sembang-sembang ilmu...

No comments:

Post a Comment