Sunday 8 September 2013

Nak Kurus dengan Bajet Murah? Tak Perlu Ikat Perut...


Ramai yang sukar kawal berat kerana makanan sekarang lebih tinggi kandungan lemak dari fiber.

Sekarang terdapat banyak set untuk kurus di pasaran. Tapi harganya amat mahal dan perlukan bajet yang agak tinggi untuk terus maintain berat. Ada yang murah tetapi diragui tentang statusnya terhadap kesihatan tubuh. Walaupun camtu dekat sini ada set yang berbaloi untuk dicuba,,selain harganya yang berpatutan barangan Shaklee ni semuanya terjamin dari segi kehalalannya dan mempunyai kelulusan dari kementerian Kesihatan Malaysia. So tak perlu ragu-ragu dengan barangan Shaklee ni. Jom tengok 3 basic mudah untuk turunkan berat tanpa perlu ikat perut keterlaluan. Boleh lihat di bawah ini:-



  • Herb-Lax : Membantu proses membuang toksin. Penyerapan nutrien lebih baik selepas proses detox dan bertindak sebagai fiber yang membantu angkut keluar lemak yang telah dipecahkan.

          (Harga runcit Herblax 1 botol (120 biji RM52.50)
  • Lecithin : Membantu memecahkan dan membakar lemak, elakkan kembung perut, mudah untuk membuang, kilatkan rambut dan kuku.
         ( (Harga runcit Lecithin 1 botol (120 biji RM52.50)
  • Alfalfa : fiber yang membantu angkut keluar lemak yang telah dipecahkan.
          ( (Harga runcit Alfalfa 1 botol (120 biji RM53.75)

[***Setiap pelanggan yang membeli dengan ALL NATURAL SUPPLEMENT akan diberikan harga "special"...****]

Yang paling penting jangan skip pengambilan nasi, sarapan dan makan malam, dan makanlah secara berhemah. Kadar pengambilan nasi kalau ikut saranan dari pakar pemakanan adalah sama saiz dengan penumbuk seseorang tu, kiranya separuh pinggan. KALAU ambil lebih kenalah bersenam sikit supaya kalori yang berlebihan dapat dibakar. Makan malam ambil sebelum pukul 7.00 malam dan kalau lapar waktu malam boleh kunyah 1-2keping biskut cereal yg ada banyak fiber macam oatmeal. Waktu minum petang ambillah secawan teh "O" panas supaya kita tak jadi "over" lapar time makan makan malam. 

Jadi untuk kurus atau langsing bukannya tidak makan langsung tapi ambil makanan ikut kalori yang betul.

Jika anda inginkan harga ISTIMEWA bagi set basic di atas sila sms terus kepada saya 012-9495513 untuk pesanan/pertanyaan.

No comments:

Post a Comment