Tuesday 6 May 2014

Kekesalan & Penyesalan Join SHAKLEE

Salamualaik & Selamat Petang...haishhh,harini ter'emosi' lak.. Menyesal menyesal
Frust
Frust
Frust yang teramat..

Orang lain semua dah ke puncak tapi aku masih baru.Baru merangkak, baru belajar dan pastinya masih banyak yang perlu aku pelajari..penyesalan pada benda yang lepas tiada pekdahnya melainkan aku take all the opportunities given untuk lebih berjaya.
Tiada sesiapa pon mengerti & memahami kenapa diri ini sangat menyesal menyertai Shaklee!!!!

***Sangat menyesal kerana lambat menyertai Shaklee,kalaulah dari dulu lagi aku join mesti dah dapat tolong ramai orang kan?

***Sangat menyesal kerana lambat mengambil tindakan dengan setiap apa yang uplineku ajar..Lambat bertindak menyebabkan aku ketinggalan berkurun-kurun (hiperbola...hihi) berbanding sahabat-sahabatku yang lain.

***banyak lagi kekesalan yang tidak dapat diungkapkan dalam entry kali ni. Insyaallah saya akan update lain tentang sebab2 yg menyebabkan saya menyesal tak sudah join Shaklee ni..

No comments:

Post a Comment