Sunday 3 August 2014

Kenapa Saya Beriya-iya sangat nak Join SHAKLEE??

Selamat tengahari..hihihi...tetiba diri sendiri pun rasa nak gelak bila baca tajuk entry Biha kali ni. "KENAPA SAYA BERIAYA-IYA SANGAT NAK JOIN SHAKLEE??" sekali baca macam desprate kan?? haaahhh....desprate ke ape ke tak kesahla janji aku bahagia..betul tak? Buat sesuatu dengan penuh kecintaan,bukan saja2..bila niat kita untuk dapatkan sesuatu,selagi itula kita perlu berusaha kan.

Pada mereka yang tertanya-tanya kenapa Biha join dan buat bisnes shaklee ni..Jawapannya ada di sini..Tiada kaitan dengan yang telah meninggal dunia okeyyhhh...hehehe...

Nak tau kenapa saya berminat sangat untuk sertai Shaklee ni??

KERANA APA?
Pendaftaran ahli Shaklee cuma RM65 seumur hidup. Selagi kita hidup dan membuat pembelian menggunakan ID kita selagi itulah kita aktif sebagai ahli shaklee.Murah je kan?Bila dah join ahli shaklee dengan RM65 tu dah boleh terus buat bisnes shaklee ni, tak perlu modal BERIBU-RIBAN untuk buat stok.

KERANA APA?
Biha join shaklee ni jugak bukan untuk buat bisnes semata-mata tapi biha juga pengamal produk shaklee.So,bila kita sendiri dah rasai kehebatan produk shaklee ni, why not biha share kan kebaikannya pada orang lain.Kan sharing is caring..hihihi..Lagi satu,bila dah join ahli ni,of course lah dapat harga ahli,harga lebih murah dari harga runcit.Nak tau berapa murahnya tuu??Penjimatan sehingga 15%-25% untuk sebarang pembelian produk shaklee. So,bagi mereka-mereka yang bersusah payah dok servey harga situ,servey harga sini...biha nasihatkan korang join je shaklee..Pembelian mencukupi 150uv dan ke atas dah layak untuk dapat cash bonus dari shaklee tau.Bukan orang yang buat biz shaklee je layak dapat bonus..Bonus shaklee untuk semua ahlinya mengikut terma dan syarat.


KERANA APA?
Kerana apa lagi saya beriya-iya sangat nk join shaklee ni?Semestinya untuk tambah pendapatan.Sekarang zaman 'duit' , everything perlukan duit & duit adalah segala-galanya...nak tau kenapa saya cakap camtu?? Anda boleh eloborate sendiri ye..hihihi..Nak tambah pendapatan dengan shaklee sangat mudah..share share share dan share..Share apa tu?Share tentang kebaikan produk-produk shaklee.Kat sini advantage bagi sesiapa yang dah cuba produk shaklee.Tapi tak perlu risau sebab semua produk shaklee bagus :) Saya yakin,bagi mereka yang belum cuba produk shaklee,bila dah cuba korang akan rasa tertarik.So,apa lagi,bagi yg belum pernah cuba,boleh cuba sekarang..hihihi...


Nak story panjang sikit pasal keahlian shaklee ni..bila nk join,jangan lak tersalah pilih upline sebab ada upline yang kadang akan membiarkan anda terkontang-kanting..Insyaallah kalau join group biha,kitorang akan ada super duper upline yang hebat yg akan conduct dari segi marketing dan sebagainya.Bila dah join,korang pasti akan di add dalam group ekslusif kami..Khas untuk yang join under Biha.Banyak dan pelbagai insentif menarik bila serius buat biz shaklee ni..








JOM KORANG BERSAMA KAMI !!!!
KENAPA PERLU BERSAMA KANI??
~Bisnes yang flexible
~Produk yang diyakini berkesan,selamat & semulajadi
~Tiada lambakan stok sebab tak perlu modal beribu-riban untuk beli stok
~Tak perlu keluar modal
~Tak perlu keluar rumah
~Bimbingan secara online & ianya sangat mudah
~Group kami merupakan group penyumbang terbesar Shaklee Malaysia.
~Proven!!!! dah ramai dari kami yang berjaya membina empayar masing-masing

Maghi pakat join group JUTAWAN kami



JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE

SMALL STEPS RIGHT DIRECTION


Hubungi saya sekarang,
Your Trusted,Your Shaklee Independent Distributor
RABIHAH MUHAMAD
PM/SMS/WhatsApp/Telegram: 012-9495513/017-9758086
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rabihah Muhamad (ID 906559)
No Tel(sms/whatsapp): 012-9495513/017-9758086
Email: kamikamuvitamin@gmail.com
COD area:Kota Bharu, Pasir Mas & Rantau Panjang
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah memalui poslaju/skynet. 
Nak jadi ahli SHAKLEE? Klik sini ya 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'



No comments:

Post a Comment