Sunday 18 January 2015

Kurus Tapi Menggeleber?

Kurus Tapi Menggeleber?


Saya selalu dapat banyak aduan dari ibu2 yang lepas bersalin terutamanya kerana ramai di antara mereka yang berusaha untuk kurus. Anda harus tahu, normal bagi seorang wanita kalau lepas bersalin nak kurus kan. 99% wanita saya rasa begitu.
Menggeleber iaitu yang di maksudkan ialah lebihan - lebihan lemak di bahagian tertentu seperti perut terutamanya..Memang jelas boleh nampak kebuncitan di situ.Juga pada bahagian peha dan lengan kita.Bagi ibu yang lepas bersalin,masalah perut menggeleber itu sangat normal.
Kenapa perut ibu2 lepas bersalin selalunya menggeleber?
Perut anda buncit dan menggeleber selepas bersalin adalah disebabkan oleh diastasis recti, iaitu pemisahan otot perut yang paling luar. Keadaan ini sememangnya normal bagi wanita selepas bersalin dan menyebabkan tisu perantara yang sebelum ini menyambung otot-otot perut yang terpisah, akan tertarik ke bahagian tepi abdomen anda. Akibatnya, tisu perantara tersebut yang akan menyokong organ dalam badan dan bukannya otot perut. Ini menyebabkan perut anda nampak buncit dan masalah lain timbul seperti postur badan yang salah.

Ada tak Vitamin Shaklee yang sesuai untuk masalah perut menggeleber ini?
Tentulah ada. Ini adalah set perut buncit untuk ibu menyusu anak. Selamat di ambil oleh ibu dan tidak mengganggu penyusuan anda. 
Ini yang saya cadangkan untuk anda ~~~




INGIN DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA DENGAN JADI AHLI??
Untuk dapatkan penjimatan berganda, anda boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. Anda akan mendapat penjimatan sebanyak 15-25% jika daftar sebagai Ahli Shaklee. Untuk keterangan lanjut berkaitan pendaftaran keahlian, boleh terus hubungi saya.

JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLE
SMALL STEPS RIGHT DIRECTION
Hubungi saya sekarang,
Your Trusted,Your Shaklee Independent Distributor
RABIHAH MUHAMAD
PM/SMS/WhatsApp/Telegram: 012-9495513/017-9758086
--------------------------------------------------------------------------------------------
Rabihah Muhamad (ID 906559)
No Tel(sms/whatsapp/telegram ): 012-9495513/017-9758086
Email: kamikamuvitamin@gmail.com
COD area:Kota Bharu, Pasir Mas & Rantau Panjang
(Penghantaran ke seluruh malaysia adalah memalui poslaju/skynet)

Nak jadi ahli SHAKLEE? Klik sini ya 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment