Saturday 13 May 2017

Mudahnya Berpantang dengan Set berpantang Shaklee !!!

Dah ramai yang sedar tentang penjagaan kesihatan dalaman ibu selepas bersalin. Alhamdulillah Biha baru je lepas berpantang anak ke-3 yang lahir pada 27 Disember 2016 yang lepas. Semuanya dipermudahkan dengan bantuan SET BERSALIN SHAKLEE.

Ramai sedara-mara, sahabat-handai & jiran-tetangga yang datang melawat tak percaya Biha yang bersalin.Maklumla kan sihat macam orang bukan dalam pantang. Cuba korang bayangkan ,dengan 2 orang anak yang masih kecil (dua-dua hero), ketika berpantang rumah mak, takpe la kan sebab mak ayah & adik-beradik banyak membantu .Tapi bila pulang ke rumah sendiri memang semuanya kena buat sendiri (suami pun banyak juga menolong sebenarnya .hehehe )

Cuma nak cakap, sangat berbeza bersalin kali ni sebab Biha ambil FULL SET BERPANTANG. Memang berbaloi melaburkan some money untuk kesihatan. Lagipun tubuh badan kita bukan untuk digunakan sementara je,selagi hayat dikandung badan memang kita perlu bersiap-sedia. Kesihatan lebih utama,

Ni Biha nak share set berpantang shaklee yang Biha ambil ketika berpantang tempoh hari:

  1. Vitalea
  2. B-Complex
  3. Vitamin C
  4. Ostematrik
  1. ESP
  2. Alfalfa
Biha sarankan pada mereka yang sedang berpantang & bakal  berpantang, cubalah set berpantang shaklee ni.Memang berbaloi tau bak kata Orang Putih, memang korang akan dapat ROI (Return On Investment) yang setimpal. Sebab ianya sangat 
  • membantu menyembuhkan luka dalam & luar dengan segera
  • membantu mengurangkan sembelit 
  • memulihkan urat-urat yang 'terputus' ketika bersalin
  • membantu memperbanyakkan susu ibu
  • membantu menurunkan berat badan

Bagi yang masih tercari-cari set selepas bersalin, boleh hubungi Biha untuk konsultasi percuma & cadangan set bersesuaian dengan bajet anda .




SMALL STEP, RIGHT DIRECTIONS
Jadi, apa lagi yang anda ragu2? Bertukarlah sekarang kepada vitamin yang lebih selamat untuk anda, insyaaAllah..


| YOUR TRUSTED SID |

No comments:

Post a Comment