Monday 7 October 2013

Suka Tak Kalau Dah Boleh Berkebaya Semula?

Resam wanita, lebih-lebih lagi wanita macam saya yg memang suka berkebaya masa zaman anak dara dulu ;) Maklumlah, masa dulu pinggang ramping, badan langsing... beza sikit dgn sekarang ni yg dah byk lari ukurannya (sikit?? hahaha!). 

Tapi, saya masih berusaha untuk dapatkan kembali ukuran badan yg dulu tau! Walaupun tak mungkin En. Billy bagi saya berkebaya balik huhuhu...biarlah...asalkan kepuasan diri dipenuhi di samping mengindahkan mata suami. En Billy suka kalau saya lebih ramping dari sekarang. Maknanya, saya masih dlm kategori ramping di matanya. Nanti bila dah dpt ukuran badan mcm dulu bolehla saya pakai balik kebaya2 tu kat rumah. Macam mak datin, melaram kat rumah ;)

Amboi, asyik2 cerita pasal ramping2 ni ada apa2 ke? 

Ye.. kali ni saya nak kongsi kegembiraan seorang lagi pengguna LECITHIN + ALFALFA SHAKLEE dalam memberi kesan 'makin kurus dan boleh berkebaya semula' :)

Kata Emma Kartika:


'Best sungguh semalam bila suami tegur.." Abg tengok ayang ni makin kurus!. Dah boleh pakai baju kebaya nampak." Hati ini sungguh berbunga-bunga bila suami tegur dah kurus. Terima kasih sungguh pada lecithin + alfafa + omega.:).'

Ini lagi:


'smlm gie kenduri kahwin..tak sangka kebaya saya sebelum mengandung dulu dah boleh pakai..bermakna inci di perut juga menurun..:) suka sangat.'

Ini juga:


'dulu selepas habis pantang anak ke-2 berat badan sungguh lambat nak turunmengambil masa 1thn lebih sbb belum kenal dgn produk Shaklee nie. Tapisekarang..utk anak ke-3...belum setahun berat badan sudah menurun hampir 7kg..inci pun sudah banyak menurun especially part perut dgn peha..:)'

Seronoknya saya! Mana taknya, mereka mengambil vitamin2 ni bukan saja untuk tujuan penyusuan malah dapat melangsingkan badan juga! 

Note: kami cadangkan Lecithin untuk mengatasi masalah bengkak susu di kalangan ibu menyusu dan Alfalfa sebagai milk booster namun side effect sebegini semestinya memberi kepuasan kepada anda! 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Rabihah Muhamad (ID 906559)
No Tel: 012-9495513
Email: kamikamuvitamin@gmail.com
COD area:Kota Bharu, Pasir Mas & Rantau Panjang
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah memalui pos. 
Nak jadi ahli SHAKLEE? Klik sini ya 

No comments:

Post a Comment