Tuesday 10 December 2013

Testimoni Berhenti Merokok dengan VIVIX & Tingkatkan Kesburan Lelaki

Suami merokok? Anda WAJIB baca ini. Merokok sememangnya adalah tabiat yang mengundang pelbagai keburukan dari segi kesihatan. Begitu juga dengan kesuburan. Toksin daripada asap rokok yang disedut akan melalui paru-paru dan seterusnya memasuki sistem peredaran darah. Dari sistem peredaran darah, sudah pasti ia akan dapat diserap melalui testis dan mempengaruhi penghasilan sperma khususnya dari segi kuantiti. Ok, kami ringkaskan fakta-fakta penting tentang rokok dan juga satu testimoni berhenti merokok dengan vivix shaklee tingkatkan kesuburan lelaki.
berhenti merokok
1) Satu analisa dijalankan terhadap 27 kajian yang menunjukkan bagaimana merokok memberi kesan terhadap , kualiti, motiliti dan morfologi sperma.
2) Merokok juga boleh menyebabkan bilangan sperma merosot sebanyak 23% manakala motiliti sperma merosot sebanyak 13%.
3) Kajian juga ada menunjukkan bagaimana sekumpulan pesakit berjaya meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma tanpa sebarang bentuk rawatan lain, sebaliknya hanya dengan berhenti merokok.
4) Merokok mempunyai kesan sekunder terhadap kesuburan. Kesan sekunder bermaksud, bagaimana seorang wanita yang tidak merokok terjejas kesuburannya kesan daripada asap rokok suami. Kajian tentang perkara ini juga pernah dijalankan dan telah dibuktikan kebenarannya.
5) Kajian juga menunjukkan bahawa merokok menjejaskan kejayaan rawatan IVF dengan kaedah ICSI. ICSI ialah kaedah rawatan dimana satu sperma diambil dan dihalakan kearah ovum bagi membantu kejayaan proses persenyawaan.
6) Mungkin kita jarang jumpa wanita yang merokok, namun berikut kami dedahkan juga bagaimanarokok menjejaskan kesuburan wanita. Menurut Dr. David Ozonoff daripada Department of Environmental Health, Boston University, asap rokok mengandungi ’Polycyclic Aromatic Hydrocarbons’ (PAH). PAH ini didapati mampu mematikan sel telur di dalam ovari. Dr. Jonathan Tilly dari Massachusetts General Hospital, Boston pula telah membuat satu ujikaji terhadap tikus makmal dengan memberi pendedahan kepada unsur-unsur PAH. Mereka mendapati bahawa sel-sel telur tikus tersebut mati. Kemudian mereka telah membuat ujian yang sama terhadap sel-sel telur dari tisu manusia. Setelah beberapa hari, kesan yang sama juga didapati iaitu sel-sel telur tersebut mati.
Selain itu, adalah dipercayai bahawa merokok boleh menyebabkan seseorang wanita itu mengalami menopaus lebih awal.
Kami sudah tunjukkan bagaimana merokok menjejaskan kesuburan lelaki dan wanita.


Ada DUA cara bagaimana anda boleh atasi masalah ini.

1) BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX SHAKLEE 
Seperti yang kami nyatakan sebelum ini, terdapat kajian yang menunjukkan bagaimana sekumpulan pesakit berjaya meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma tanpa sebarang bentuk rawatan lain, sebaliknya hanya dnegan berhenti merokok. Namun untuk berhenti merokok tidaklah semudah itu.
Anda mungkin menghadapi masalah berikut;
- Ingin sangat nak berhenti merokok, tapi seringkali gagal
- Dah puas membebel terhadap suami supaya berhenti merokok, tapi sikitpun tiada niat dia nakberhenti merokok.
Kami ada cara bagaimana untuk bantu anda/suami berhenti merokok. Ia sudah terbukti berkesan. Betul ke berkesan? Takpe, biar rakan kita ini ceritakan sendiri bagaimana beliau berjaya berhenti merokok hanya dengan sesudu Vivix Shaklee. (*kesan terhadap setiap orang mungkin berbeza bergantung kepada keadaan fisiologi dan sejarah kesihatan beliau)
Sila klik video di bawah untuk melihat sendiri bagaimana seorang pengguna berhenti merokok dengan vivix shaklee.
SMS ROKOK ke 012-9495513 untuk dapatkan Vivix Shaklee dengan harga istimewa yang mampu oleh semua orang berserta dengan konsultasi khusus sehingga berjaya dan pendedahan kaedah AA.

2) PENGAMBILAN AA BOLEH BANTU ATASI MASALAH KESUBURAN PADA PEROKOK.
Apa itu AA? Panjang lagi ceritanya tu. Kami akan dedahkan kepada anda setelah anda buat pembelian VIVIX daripada kami. Ia bukan omong kosong, sebaliknya kami ada sokongan kuat oleh satu kajian yang diterbitkan oleh Journal of Clinical Biochemistry And Nutrition
rokok vitamin


Jika anda ada suami yang merokok, mungkin anda boleh tinggalkan komen tentang sejauh mana ikhtiar yang pernah dilakukan sebelum ini bagi berhenti merokok.

Rabihah Muhamad (ID 906559)
No Tel: 012-9495513
Email: kamikamuvitamin@gmail.com
COD area:Kota Bharu, Pasir Mas & Rantau Panjang
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah memalui pos. 
Nak jadi ahli SHAKLEE? Klik sini ya 

No comments:

Post a Comment