Wednesday 14 February 2018

HADAPI TENTANGAN DENGAN KEMATANGAN

💕 PERUBAHAN,  TENTANGAN & HALANGAN MEMATANGKAN KITA 💕

Actually, bila berbuat sesuatu untuk kebaikan jarang sangat nak ada tentangan kan?  Begitu juga sebaliknya, jika nak lakukan kejahatan memang akan ada tentangan.

Tapi kan kalau nak lakukan kejahatan takkan kita nak war-war kan, betul tak? So, jika nak buat sesuatu perubahan pastikan ke arah kebaikan.  Sama juga dengan kehidupan kita.

Alhamdulillah, sejak menjadi usahawan shaklee bermula pertengahan 2013 bermula titik tolak sebagai Work at Home Mom (WaHM). Perubahan takda la ketara sangat bila berbisnes shaklee secara online  sebabnya sebelum kerja kat ofis pun dengan pc jugak bezanya nak sepanjang masa online tak boleh sebab ada tugas hakiki.

Dari segi penerimaan keluarga, as i said before  kan,  nak buat benda baik tak kan nak ada halangan. Cuma mungkin ada sedikit suggestion dari mereka untuk kita lebih matang.

Yang pasti, bagi mereka yang sangat skeptikal terhadap MLM akan berbunyi la jugak ,bila katanya #mlm kayakan orang atas. Nak cerita bab ni, panjang la pulok & mungkin ada rakan-rakan yang nak tolong ceritakan tentang salah faham tentang perkara itu. 🤓

Dalam post ni, Biha just nak share juga bagi yang tak tahu yang bisnes shaklee ni juga boleh diwarisi. Jadi tak rugi jika kita bertindak dari sekarang, demi kebahagian anak-cucu kita juga nanti kan. Ada orang ingat, bisnes shaklee ni takat makan untuk kita je. Padahal banyak sangat pekdahnya. (Insyaallah dalan post akan datang Biha share juga tentang bagaiman bisnes shaklee ni boleh diwarisi).

Nak tahu lagi tentang "kesedapan" dalam bisnes shaklee ni?  Join dulu nanti aku rasai. Bukan bulan bintang yang dijanjikan tapi bila berusaha gigih insyallah boleh gapai segala yang anda rasa impossible to achieve.

💕 HIDUP BIAR BERJASA 💕

#bangkitG17 #tsunamishaklee #tsunami2018 #gogobravo

No comments:

Post a Comment