Sunday 11 February 2018

TARGET DALAM BISNES SHAKLEE & JUGA BAG IN PRODUK-PRODUK LAIN LSLAGI 😁

💕HARAPAN & TARGET DALAM BISNES SHAKLEE💕

Dalam bisnes mahupun kehidupan seharian kita WAJIB ada target kan?  Tak sah kalau tak ada target. Contoh target yang biasa "tahun xx,aku nak dapat income 7 angka, tahun xx nak ada rumah berharga 7 angka... Bla bla bla... " , diri kita sendiri je tahu target kita kan. So nak tak nak kena visualize kan target tersebut.

Maca Biha sendiri pun ada target, target utama Biha nak bantu lebih ramai orang selesaikan masalah dengan shaklee. Tapi kena perlu shaklee?

Tak kiralah masalah dari segi kesihatan mahupun kewangan sebab kita boleh dapat keduanya dalam shaklee. Tinggalkan kita nak atau tak nak je. Betul tak?

Mereka yang tak ada masalah kesihatan /masih sihat Biha nak bantu supaya lebih sihat dan dapat elakkan atau cegah dari sebarang penyakit dengan shaklee. Kita usaha jaga kesihatan, Insyaallah Allah perkenankan usaha kita. Yang ada masalah kesihatan pula, Biha nak bantu supaya dapat kembali sihat seperti sediakala dengan Izin Allah. Yang ada masalah tak ada bajet nak amalkan supplement Biha nak bantu juga korang dapat ambil supplement secara percuma. Ada caranya ye. Nak tahu cara bagaimana?  Boleh whatsapp je kat link ni www.wasap.my/60129495513/shakleepercuma.

Tak dinafikan, bagi sesetangah orang menganggap supplement adalah MAHAL. Tapi kan sebenarnya tak mahal jika tengok dari segi nilai kesihatan kita yang mahal itu.

Actually, pengambilan supplement juga dapat bantu kurangkan kos bayaran perubatan kat klinik juga tau. Dengan pemakanan sihat & pengambilan supplement secara konsisten Insyaallah membantu kita untuk lebih sihat. Lagipun kan, nikmat kesihatan tak dapat dibandingkan denga wang ringgit. Memang tiada galang gantinya.

Selain dari tu, target biha pada April-Mei 2018 ni, nak pastikan berjaya naik rank ketiga dalam Shaklee iaitu #COORDINATOR. Insyaallah bila dah berada di rank ni, potensi pendapatan yang makin meningkat dari 4 to 5 figures per month.Doakan Biha berjaya ye kawan-kawan.

Sebab apa? Sebab Biha target supaya dapat allocate at least 1/3 daripada bonus (incomr)  untuk parents & my big family.Dan lebih banyak portion boleh di allocate untuk zakat & sedekah. Doakan Biha semoga tertunai apa yang Biha impikan dengab shaklee ni ye.

Target kena ada, usaha pun kena ada selari dengab target. Doakan Biha istiqamah dalam setiap yang biha lakukan ye.

Nak gapai target korang juga?Jom kita sama-sama mendaki. Berjemaah itu lebih afdhal😁

#bagkitG17 #tsunamishaklee #tsunami2018 #gogobravo

No comments:

Post a Comment