Wednesday 3 September 2014

CUTI-CUTI WAHM

Penat jugak ye travel situ,travel sini..tapi kepenatan itu terbayar melihat keseronokan anak-anak yang membesar di depan mata kita sendiri. Saya yakin setiap ibu yang bekerja mempunyai impian untuk menjadi 'surirumah' yang menjana income 3,4,5 atau 6 angka hanya dari rumah kan? Seronok sangat bila mempunyai masa yang flexible tidak seperti di alam pekerjaan dulu..Masa kerja dulu kalau hendak pergi bercuti mesti kena apply borang cuti,tak pun pergi je mana-mana klinik yang jual MC..hi hi..jangan marah ,jangan terasa ye mana-mana doctor yang ada buka klinik swasta..Nak tahu kenapa saya cakap macam tu? Sebab dari pengalaman saya semasa bekerja dulu pergi hospital government sangat susah nak dapatkan mc walaupun masa tu tubuh dah lemah-longlai..huhu..tak pe,yang lepas jangan dikenang..

Semalam kitorang bertolak dari rumah pukul 11.30 malam tapi di saat ni pun belum sampai sebabnya tadi banyak kali berhenti hubby ku ngantuk.Nak bergilir drive pastinya hubby tak bagi sebab dia tahu wifenya ni bukannya cekap bawa kereta tambah-tambah waktu malam silau biha agak teruk. Tu yang hubby ku perli,cakap promote je Shaklee kat orang tapi diri sendiri tak ambil pun... He he he... "Eh bang,yang lain-lain saya consume la,cumanya carotomax untuk mata tu je belum lagi"...hehee...Insyaaallah memang biha nak cuba pun sebab tengok feedback customer dan kawan-kawan yang ambil semua bagi respon positif.. Alhamdulillah kan dengan izinnya.

Rayyan Rasyad syok je tido atas 'tilam & katil' kereta..sorang pun tak terjaga waktu malam. So,ummi pun berpeluang nak update blog... Hi hi..bersama kami juga kakak ipar yang akan ke syarikat penerbitan buku OCTOBER di Kajang..jangan tak tahu kakak ipar saya seorang guru & juga seorang penulis novel bernama 'azieana Ismail'..insyaallah novel terbarunya akan berada di pasaran pertangahan tahun ni. Ingatnya hendak bawa anak-anak ke Zoo Negara sebab anakku suka sangat tengok animals.heheheh.

Ingin biha kongsikan kelebihan wahm yang mempunyai waktu yang agak flexible.Masa dengan suami & anak-anak tidak akan ku sia-siakan. Insyaallah. Kepada mereka-mereka yang berminat untuk join Shaklee,memang korang sangat-sangat dialukan untuk menyertai kami sebabnya kami mempunyai support group yang sangat prihatin.Segala tunjuk ajar mengenai Shaklee & Cara marketingnya akan dikongsika apabila menyertai kami. Nak tahu bagaimana Biha menjana pendapatan 4 angka tiap-tiap bulan dengan hanya buat business Shaklee secara online.


Bagi mereka yang benar- benar many merubah kehidupan ,boleh hubungi saya 


Boleh hubungi Biha (pm/SMS/whatsapp) 0129495513

No comments:

Post a Comment